Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!

İptal ve İade Şartları

 

"Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 5 gün içinde www.irsad.com.tr’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda hatalı ürünlerde geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir "kargo bedeli” ödemezsiniz.

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallar, tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar, gazete, dergi gibi süreli yayınlar, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar için cayma hakkı kullanılamaz.

Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

-DVD, VCD, CD ve kasetler

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi mümkün değildir.

Siparişimdeki hediye ürünü iade edebilir miyim?

Sitemizde bedava ürün olarak satılan ürünlerin tek başına iade işlemi yapılmamaktadır. Hediye ürünün İade alınması işlemi ancak ana ürün ile birlikte gönderildiğinde gerçekleştirilmekte olup hem ana ürünü hem de hediye ürünü aynı anda göndermeniz gerekmektedir. Bu sebeple her iki ürün için de iade talebinizin olması gerekmektedir. Gelen ürünlerin her ikisi için de iade işlemi yapılacak ve sadece ana ürüne ödediğiniz bedel size geri iade edilecektir.

*İade işlemi için göndereceğiniz ürünlerde eğer hediye ürününüz de varsa iade sırasında ana ürün ile birlikte hediye ürünü de bize göndermelisiniz.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

• İade işlemlerinde, üründe tarafımızdan kaynaklanan bir sorun olması durumunda, kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır.

Ancak herhangi bir ürünü eğer iade etmek isterseniz mutlaka ürünü tarafınıza teslim eden kargo firması ile gönderiniz.

Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?

• YURTİCİ Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz.

• Aşağıdaki linkden şube sorgulayarak size en yakın YURTİÇİ Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.

Şubenizi öğrenmek için tıklayınız.

Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?

• Ürününüz irsad.com tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası(*) kontrol edilecektir.

• İade işleminin onaylanması durumunda, iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 5 iş günü içinde "ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dâhil edilmeden (ürün birim fiyatı) düzenlenmelidir.

Teslimat sırasında ürünüm hasarlı çıktı, ne yapmalıyım?

• Aldığınız ürün ‘hasarlı’ ya da ambalajı ‘deforme’ ise bunun için ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilmeyecektir.

Kargodan ürünü teslim alırken ne yapmam gerek?

• Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz.

• Kargo tarafından irsad.com’a, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve "ürün bedel iadesi” gerçekleştirilecektir.

Üründe hasar olduğunu kargodan ürünü teslim aldıktan sonra fark ettim, ne yapmam gerek?

• "Kargo Tespit Tutanağı” olmadan teslim alınan ürünlerdeki hasardan/deformasyondan irsad.com sorumlu değildir.

Siparişimdeki ürünler eksik geldi. Ne yapmalıyım?

• Öncelikle size ulaşan faturadaki ürünler ile paket içindeki ürünleri kontrol ediniz. Siparişinizde "kısmi teslimat” (aynı siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi de yapılmış olabilir. ‘Siparişlerim’ sayfasından siparişlerinizin kargoya verilme tarihlerini ve ürün durumunu kontrol edebilirsiniz.

• Kontrolleriniz sonrasında size eksik bir ürün ulaştı ise; "Müşteri Hizmetleri” veya "E-posta” aracılığı ile bizlere başvuruda bulunmanızı rica ederiz. Gerekli incelemeler tarafımızdan hızlıca yapılarak ve eksik ürün tarafınıza gönderilecektir.

Faturam bana ulaşmadı. Ne yapmalıyım?

• Siparişleriniz için hazırladığımız faturalarınız ürün paketleri üzerinde bulunan şeffaf bir poşet içinde, görünür şekilde tarafınıza gönderilir. Bu nedenle, gelen paketi öncelikle kontrol etmenizi rica ediyoruz. Satın aldığınız ürüne ait faturanızın aslı size ulaşmadıysa kargo şubenizde kalmış olabilir. Kargo şubenizle görüşerek faturanızın size gönderilmesini isteyebilirsiniz. Faturanızı bizden talep etmeniz durumunda size "aslı gibidir” kaşeli olarak fatura örneğiniz gönderilir. Fatura taleplerinizde, faturanızın gönderilmesini istediğiniz açık adres bilginizi bize iletmeniz gereklidir.

 

Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?

• Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 5 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz.

• Ürününüz irsad.com tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere işleme alınır. Yapılan inceleme sonrasında doğru ürün değişimi yapılarak ürün adresinize yeniden gönderilir. Ürünle ilgili yapılan incelemede üründe herhangi bir yanlışlık tespit edilemez ise size de bilgisi verilerek iadesi alınabilir.

• Konuyla ilgili daha fazla bilgiye Ürün irsad.com’a ulaştıktan sonra süreç nasıl devam ediyor? Sorusunun cevabından ulaşabilirsiniz.

Ürün irsad.com’a ulaştıktan sonra süreç nasıl devam ediyor?

• Ürününüz irsad.com tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere işleme alınır. Yapılan inceleme sonrasında doğru ürün değişimi yapılarak ürün adresinize yeniden gönderilir. Ürünle ilgili yapılan incelemede üründe herhangi bir yanlışlık tespit edilemez ise size de bilgisi verilerek iadesi alınabilir.

Konu hakkındaki sorularınızı "Bize Yazın” sayfasından iletebilirsiniz veya +905309109575 nolu müşteri destek hattımıza ulaşabilirsiniz.

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.